MENU
REKLAMA

Tutaj znajdują się informacje z ostatniego obozu lub wycieczki związanej ze sportem.

Warszawa 19-20.05.2008

zdjęcia

W dniu 19 maja 2008 roku kilkudziesięciu uczniów z naszej szkoły stawiło się już o godzinie 445 przed budynkiem naszego gimnazjum. Powodem tego była dwudniowa wycieczka do warszawy. Już o 5 wszyscy siedzieli wygodnie w autokarze a pani kierownik sprawdziła obecność i ruszyliśmy w długa podróż (po drodze musieliśmy jeszcze wstąpić po kolegę, który zaspał :D). Naszym pierwszym punktem wyprawy był pałac w Wilanowie. Tam mogliśmy dowiedzieć się co nieco o Janie III Sobieskim, a także podziwiać dzieła wielu wspaniałych malarzy i architektów. Jednak nikt (no prawie nikt) nie słuchał przewodnika, gdyż wszyscy nie mogli doczekać się największej atrakcji tej wycieczki, czyli wizyty w parku wodnym. Kiedy nadeszła upragniona chwila, wszyscy rozkoszowali się nią ponad dwie godziny! W tym czasie można było korzystać ze zjeżdżalni, jacuzzi, a także mogliśmy wypłynąć na dwór. Po dwóch godzinach sielanki przebrani i wysuszeni zebraliśmy się przed wejściem do parku wodnego, opiekunowie sprawdzili obecność i wszyscy udaliśmy się do autokaru, by pojechać na obiadokolację. Po pysznym posiłku pan kierowca zawiózł nas w miejsce, gdzie mieliśmy przenocować. Tam dostaliśmy klucze i zakwaterowaliśmy się w swoich pokojach. Nadeszła godzina 22, a więc cisza nocna. Jednak jak to bywa na wycieczkach – godzina 22 nie istnieje :D tak też było u nas xD „ale to już nie moja działka” xD Następnego dnia wszyscy wypoczęci i wyspani (żart) już z torbami zabrali się w holu. Zdaliśmy klucze i ruszyliśmy na śniadanie naszym wspaniałym autokarem. Posileni udaliśmy się na spacer. Widzieliśmy m.in. Pomnik Nieznanego Żołnierza i pomnik Chopina. Potem szybko zebraliśmy się i wyjechaliśmy do Centrum Olimpijskiego im. Jana Pawła II. Tam przewodnik opowiedział nam historię tego miejsca i o sukcesach polskich olimpijczyków. Mogliśmy dowiedzieć się od niego także sporo informacji o zbliżających się Igrzyskach Olimpijskich w Pekinie. Następnie obejrzeliśmy film o polskich medalistach olimpijskich z Aten w 2004 roku. Po filmie każdy mógł sprawdzić swoja sprawność fizyczna na symulatorach. Po tym wszystkim drugi przewodnik opowiedział nam o historii Igrzysk Olimpijskich. Jednocześnie oglądaliśmy wystawę sprzętu i stroju sportowego sprzed kilkudziesięciu a nawet 100 lat. Podziwialiśmy także dorobek polskich olimpijczyków, czyli najprawdziwsze medale z najprawdziwszych medali J Po prawie trzygodzinnym pobycie zmęczeni i głodni, sprintem udaliśmy się do autokaru i na obiad. Po obiedzie zbiórka, sprawdzenie obecności i ruszyliśmy do domu. Po drodze obowiązkowy pobyt w McDonald :D Około godziny 2230 byliśmy już pod nasza szkołą. Wszyscy uśmiechnięci i zadowoleni podziękowali opiekunom, czyli P. Grażynce, p. Tomkowi i p. Mirkowi za wspaniałą wycieczkę, a następnie rozeszli się do swoich domów. A niektórzy trzecioklasiści zrobili to pewnie z łezką w oku … J

PRZYDATNE STRONY
OPIS
Niepubliczne Gimnazjum w Zawadzie im. Jana Kochanowskiego jak nie trudno się domyślić jest w Zawadzie :D gmina Zamość.